Skip to content
Nejsme jenom školka,
jsme Vaše druhá
rodina.
Nejsme jenom školka,
jsme Vaše druhá
rodina.
Jesle a školka EduArtNejsme jenom školka,
jsme Vaše druhá
rodina.
Jesle a školka EduArtNejsme jenom školka,
jsme Vaše druhá
rodina.
Seminar Samostatnost Insta
Školka EduArt Eda v přírodě

Jesle a školka EduArt

Vyberte si z našich školek v Praze 2,  Praze 4 a Praze 9. Provozujeme také jesličky v Praze 2

Navštivte nás! Zápisy probíhají celý rok. Přihlášku si můžete vyplnit zde.

1
pobočky
1
členů týmu
16
dětí
1
roky existence

Víme, co děláme

Používáme kvalitní vzdělávací metody a strategie. 

Rozvíjíme silné stránky dětí. 

Podporujeme skutečnou vnitřní motivaci dětí. 

Učíme prožitkem

Experimentujeme a povídáme si o výsledcích. 

Poznáváme svět všemi smysly.

Osvojujeme si angličtinu hrou a prožitkem.

Rozvíjíme kreativitu

Rádi zpíváme, tančíme a hrajeme si. 

Podporujeme přirozenou zvídavost a představivost. 

Jezdíme na výlety do lesa, do divadla, za zvířaty.

Naše práce nás baví

Přistupujeme k dětem s respektem a laskavou důsledností.

Práci s dětmi milujeme.

Úzce spolupracujeme s rodinou.

Naše vize

Ve školce se snažíme budovat atmosféru, která je velmi blízká domácímu prostředí. Ke každému dítěti proto přistupujeme jako k jedinečné osobnosti, nasloucháme mu a respektujeme pravidla, na která je zvyklé ze své rodiny. Chceme totiž, aby se cítilo v každé situaci bezpečně a přirozeně. Dítě si tak snadněji osvojí rytmus a řád školky a zapadne do jejího společenství. 

Děti jsou od přírody zvídavé a chtějí se učit. Pro jejich rozvoj je přitom důležité, aby svět poznávaly s chutí a radostí. Snažíme se proto být v prvé řadě pozorovateli a nabízet dětem co nejpestřejší škálu aktivit dle toho, co je zajímá a baví. Zvláštní pozornost věnujeme budování pozitivního vztahu k přírodě, pochopení jejích principů a schopnosti o ni s pokorou pečovat.

Vzdělávací program EduArt
Eda-maluje-transparent

Vzdělávací program školek EduArt vyzdvihuje zejména skutečně individuální přístup ke každému dítěti a jeho rodině. U dítěte jsou podporovány silné stránky a je rozvíjeno jeho nadání a talent. Pracuje s dramatickou výchovou ve výuce.

Program aktivně pracuje s teorií mnohočetné inteligence Howarda Gardnera, respektuje vzdělávací oblasti Rámcově vzdělávacího plánu pro předškolní vzdělávání a inspiruje se myšlenkami Montessori pedagogiky.

Program využívá metodu Hejného matematiky. Významnou roli v něm hraje environmentální výchova a vzdělávání směřující ke zdravému životnímu stylu. Program vychází z potřeby všudypřítomného rytmu a řádu.

Naše školky

  • Pracujeme s přímým zážitkem dítěte, přirozenou zvídavostí a fantazií dítěte.
  • Vedeme děti k samostatnému zaujímání postojů k hodnotám a kritickému myšlení.
  • Nabízíme dětem co nejširší možnost trávit čas venku a podporujeme vytváření kladného citového vztahu k živé i neživé přírodě.
  • U dítěte podporujeme silné stránky a rozvíjíme jeho nadání.
  • Nabízíme dětem dostatek rozmanitých možností, jak poznávat svět.
  • Přistupujeme k nim s respektem a pomáháme jim rozšiřovat si obzory i mimo jim známá prostředí rodiny a školky.

Hlavní činnosti

 

budování matematických představ 

podpora silných stránek 

rozvoj čtenářské pregramotnosti 

environmentální výchova 

hudební, výtvarné a pohybové aktivity 

dramatická výchova  

výuka prostřednictvím skutečného prožitku 

anglický jazyk 

Doprovodné činnosti

 

logopedická prevence

jóga pro děti

canisterapie

jezdectví na koni

noční přespávání ve školce

tzv. Pohádkové noci

společné akce dětí a rodičů: workshopy, jarmark, slavnosti,

divadelní představení

Naše jesličky

  • Klademe důraz na individuální potřeby dítěte.
  • Zaměřujeme se na zdravý vývoj dítěte v bezpečném a láskyplném prostředí.
  • Usilujeme o to, aby si děti vše vyzkoušely na vlastní kůži.
  • Podporujeme jejich přirozenou zvídavost a fantazii.
  • Nabízíme kreativní aktivity (dramatická, výtvarná, hudební výchova).
  • Trávíme čas venku a budujeme pozitivní vztah k přírodě.
  • Podporujeme silné stránky dětí a rozvíjíme jejich nadání a talent.
  • Pomáháme budovat správné hygienické návyky.
  • Trénujeme sebeobslužné činnosti a pěstujeme smysl pro pořádek.
jesle a školka EduArt

Denní režim

Denní režim je dostatečně pružný a umožňuje reagovat na individuální možnosti dětí. Děti nachází v denním režimu řád, bezpečí a klid. Jsou aplikovány tzv. denní rituály (např. ranní kruh, pravidelný pohyb venku, pohádka před usnutím apod.).

Jedenkrát týdně se vypravujeme na výlet do přírody a program je tomu adekvátně přizpůsoben.

příchod dětí, spontánní volné hry, individuální činnost
ranní kruh, svačina
aktivity dle plánu, hlavní činnost
pobyt venku
příprava na oběd, oběd, osobní hygiena
svačina
odpolední zájmová činnost, volitelné kroužky, spontánní hry a individuální aktivity
svačina
odchod dětí domů

Zdravá a zábavná jídla

Naše strava je vždy pestrá, čerstvá a výživově bohatá. Vyhýbáme se umělým ochucovadlům, přemíře soli a cukru. Naše jídlo je zdravé, chutné, barevné a hravé.

  • Nabízíme možnost dietního a vegetariánského stravování. 
  • Na přání zajistíme i bezlepková a bezlaktózová jídla. 
  • K pití podáváme neslazené ovocné čaje nebo vodu (s čerstvým ovocem či mátou). 
jesle a wkolka EduArt stravování
Vzorový jídelníček
Pondělí

Svačina dopolední
Bílý jogurt s domácím müsli a banánem


Oběd

Polévka: hráškový krém

Hlavní jídlo: platýs pečený v troubě s bramborovou kaší



Svačina odpolední

Domácí chléb s avokádovou pomazánkou, rajčátka

Úterý

Svačina dopolední
Ovocný talíř (jablka, hrušky, pomeranče, banán)

Oběd
Polévka z červené čočky

Hlavní jídlo: jehněčí sekaná se špenátem a celozrnným knedlíčkem


Svačina odpolední

Žitný chléb s mrkvičkovou pomazánkou, okurka

Středa

Svačina dopolední
Ovocné pyré z malin a hrušek


Oběd

Polévka: bramborová s vločkami

Hlavní jídlo: celozrnné gnocchi se sýrovou omáčkou, brokolice z páry

Svačina odpolední
Špaldový chléb s rajčatovou pomazánkou, paprika

Čtvrtek

Svačina dopolední
Rýžové pyré s jahodami



Oběd

Polévka: kuřecí vývar s tarhoní

Hlavní jídlo: hovězí plátek, zeleninová omáčka, rýže


Svačina odpolední

Domácí dýňový koláč

Pátek

Svačina dopolední
Ovocný tvaroh s ananasem, piškoty


Oběd

Polévka: rajská s rýží

Hlavní jídlo: pečená kuřecí prsa, vařený brambor



Svačina odpolední

Celozrnná bulka s máslem a sýrem, jablíčko

Lidé

O školky EduArt pečují
WhatsApp Image 2023-01-04 at 12.13.30

Radka Wirthová

Ředitelka a spolumajitelka

Práce s dětmi mě těší už třináct let. Pečovala jsem o ně v jeslích, učila na základní škole i vedla z pozice ředitelky celou mateřskou školu. Pedagogické vzdělání jsem získala na Univerzitě Karlově a od té doby se snažím držet krok s novými trendy ve vzdělávání a psychologii. Měla jsem příležitost být u zrodu řady zajímavých vzdělávacích projektů. Tím srdcovým však bylo v roce 2019 otevření první školky EduArt.

Ida Smékalová

Ida Smékalová

Spolumajitelka

Po absolvování Karlovy Univerzity v oboru občanský sektor jsem sbírala zkušenosti při vedení jesliček a řízení vzdělávacích projektů. Rovněž jsem atestovaná chůva. Ve volném čase se ráda věnuji četbě a svým dvěma dětem. V tom pracovním se snažím pečovat o své „třetí dítě“, kterým je EduArt. Nejvíc mě na mé práci těší, že mi dává smysl. Denně totiž mohu vidět její efekt v našich školkách, když děti zažívají radost ze hry a objevování.

Aktuality

Praha 9

22/3 - Zažijeme ve školce projektový “Den vody”.

Praha 4

27/3 - Nás čeká barvení vajíček a pečení beránka.

Praha 2

28/3 - Oslavíme velikonoční párty pro děti a rodiče.