Školka Praha 9
Praktické informace
- školka pro děti od 2 do 7 let
- unikátní prostory a vybavení v nejvyšším standardu
- otevírací doba od pondělí do pátku 7:30 až 17:30
- kvalifikovaný tým pedagogů
- vlastní vzdělávací program Barevný svět
- podpora a rozvoj silných stránek dětí
- angličtina běžnou součástí denních aktivit
- nabídka hudebních, výtvarných a pohybových činností
- podpora přirozené zvídavosti a radosti z poznávání

Prostory









Mateřská škola má domov v nádherné moderní budově postavené v roce 2021.
Nabízí velké vzdušné třídy, důmyslně řešený prostor a nadstandardní vybavení. Reaguje na potřeby dětí předškolního věku a je kombinací funkčnosti a mimořádného designu.
Prostředí školky je bohaté na podněty, ne však jimi přetížené. Prostor je členěn na několik praktických zón a veškeré herní prvky jsou nezávadné a splňují potřebné normy. Školka je vybavena pomůckami, které rozvíjejí rozumové a pohybové dovednosti dětí včetně hrubé a jemné motoriky, i pomůckami Montessori.
Ceník
Ceny jsou uvedeny za měsíc bez stravného.
Ceník platný od září 2022
Docházka | Půldenní do 13:00 h | Standard do 15:30 h | Komplet do 17:30 h |
---|---|---|---|
5 dní/týden | 11 500 Kč | 13 500 Kč | 14 500 Kč |
4 dny/týden | 10 500 Kč | 12 500 Kč | 13 500 Kč |
3 dny/týden | 9 500 Kč | 11 500 Kč | 12 500 Kč |
Stravné
Celodenní stravné 130 Kč/den
Půldenní stravné 110 Kč/den
Lidé

Veronika
Pocházím z velmi aktivní a pečující rodiny, což mě formovalo i profesně. Vystudovala jsem sociální patologii a prevenci a následně sociální pedagogiku na univerzitě v Hradci Králové. Mám pracovní zkušenosti z intervenčních sociálních služeb, kde jsem působila řadu let také na manažerské pozici. Ve svém životě potřebuji dynamiku a kreativitu, což mě přivedlo do prostředí školky EduArt. Řídím se heslem Radost dělat radost a s chutí se pouštím do nových úkolů.

Nikola
Stát se učitelkou byl můj sen již od mala. Vystudovala jsem střední pedagogickou školu v Karlových Varech a neustále se snažím v oboru vzdělávat. Je pro mě velmi důležité, aby se děti v mé přítomnosti cítily dobře a nebály se mi cokoli říci. Důvěra je pro mě stěžejní. Také se je snažím vést k tomu, aby sebe i své kamarády vnímaly jako sobě rovné a nikdy neshazovaly ostatní děti jen proto, že jsou v něčem jiné.

Alžběta
K práci s dětmi mě přivedla především láska k umění, tanci a zpěvu. Od malička jsem byla aktivní členkou taneční a mažoretkové skupiny, kde jsem později vypomáhala s nejmladšími dětmi. Po studiu střední pedagogické školy jsem začala pracovat na plný úvazek ve školce. Mým velkým koníčkem je malování obrazů, tanec, zpěv a hra na klavír, který každodenně využívám při práci s dětmi.

Kateřina
Už při studiu předškolní a mimoškolní pedagogiky jsem pracovala v jeslích a chodívala hlídat děti do rodin. Ve státním školství jsem působila celkem 8 let, mám zkušenosti i ze soukromých bilingvních školek či z práce au-pair. Mým cílem je vytvářet dětem bezpečné prostředí, do kterého se budou s radostí a úsměvem vracet. Ráda podporuji jejich individualitu a pomáhám jim budovat pozitivní vztahy k vrstevníkům, okolnímu světu i přírodě.

Nada
Práci s dětmi různého druhu jsem si vyzkoušela už v mém nízkém věku - od hlídání dětí a výuku cizích jazyků až po organizaci dětských akcí. Tyto zkušenosti jsem získávala především během studia na střední pedagogické škole v Praze. Mezi mé koníčky patří cestování a poznávání nových kultur - i proto jsem se rozhodla odjet do zahraničí jako au-pair. Mou prioritou je přistupovat k dětem individuálně a být součástí jejich světa. Dobře si uvědomuji zodpovědnost, kterou jako učitelka těch nejmenších mám, a proto se snažím v mém oboru stále vzdělávat. Věřím, že jsem se ve školce EduArt našla a že mě práce s dětmi bude naplňovat dlouho.

Jakub
Mé první pracovní kroky vedly do oblasti IT, ale po několika letech jsem zjistil, že mě srdce táhne k zaměstnání, které mi bude dávat větší smysl i bezprostřední zpětnou vazbu. Děti na mě odjakživa vždy reagovaly pozitivně a uchvacovaly mě svou spontánností i upřímností. Proto jsem se rozhodl doplnit si vzdělání a začít se jim věnovat naplno. Věřím, že jim mám co nabídnout. Ve volném čase čtu komiksy i knihy a věnuji se elektronické hudbě.

Markéta
Když jsem na střední škole objevila svět neslyšících, beznadějně jsem se zamilovala do péče o lidi se smyslovou ztrátou. Tato vášeň mě přivedla z Brna do Hradce Králové, kde jsem úspěšně ukončila tříleté studium tlumočnictví znakového jazyka (ovládám plynně český znakový jazyk) a pedagogické asistentství. Díky tomu jsem objevila novou kulturu, nový jazyk, ale i děti se zcela specifickými potřebami. Práce ve školství a s dětmi mě velmi baví. Svůj volný čas trávím nejčastěji s rodinou či na procházce s pejskem. Věnuji se také vlastním projektům, například focení a natáčení svateb.

Erika
Pedagogická činnost mne naplňuje od nepaměti. Baví mě pozorovat dětské pokroky a mám radost z malých i velkých úspěchů mých malých svěřenců. Co se týká mého vzdělání, studovala jsem na fakultě pedagogické Univerzity Karlovy v Praze. S dětmi mám dlouholeté zkušenosti - hlídám děti v rodinách a také jsem pracovala jako organizátorka a učitelka v adaptačních skupinách, ve kterých jsem se starala o děti předškolního věku. Mezi mé záliby patří doučování českého jazyka. Ve volném čase vyhledávám cestování, četbu knih, vzdělávání se v oblasti cizích jazyků a plavání.

Magda
Jsem kvalifikovanou lektorkou anglického jazyka s mezinárodně uznávanými certifikáty CAE a TEFL. Přestože mám bohatou praxi ve výuce dospělých, rozhodla jsem se učit angličtinu v mateřské škole. Vidím totiž, jak je při učení cizího jazyka důležité vytvořit si k němu kladný vztah hned v počátcích života. Právě v raném věku je možné děti nadchnout, spojit studium další řeči s příjemnými vzpomínkami a připravit jim startovní pozici k tomu, aby díky znalosti cizích jazyků mohli žít i pracovat po celém světě.

Filip
Původně jsem se pracovně pohyboval ve světě designu a grafiky. Po čtyřech letech jsem si však uvědomil, že toužím po jiném druhu uplatnění. Rozhodl jsem se pro práci ve školství a začal působit jako asistent v mateřské škole v Liberci. Zde jsem pořádal také výtvarné kurzy pro děti a účastnil se příměstských táborů. Absolvoval jsem kurz asistenta pedagoga a jelikož mě začala zajímat oblast psychologie, mým dalším plánem je studovat ji na vysoké škole. V oblasti školství se cítím skvěle a práce s dětmi mě plně naplňuje.

Světlana
Jmenuji se Světlana a pocházím z Moldávie. S rodinou jsem se přestěhovala do České republiky v roce 2015. Studovala jsem v Moldávii Vysokou školu pedagogickou a pracovala chvíli jako učitelka na gymnáziu. Jsem matkou 3 dětí. Vždy jsem se snažila jít jim příkladem a těší mě dobrý pocit, že jsem při jejich výchově uspěla. Svůj volný čas věnuji rodině, čtu a také se ráda procházím v přírodě. Mám radost, že mi školka EduArt dává příležitost potkat zajímavé lidi a zkusit si nové věci.

Jana
Vždy jsem měla velmi pozitivní vztah k dětem, jelikož pocházím z učitelské rodiny. Dosud jsem pracovala s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce s nimi mě naučila solidaritě a úctě k životu. Díky ní také vím, jak je důležité zajistit pro sociální a kognitivní rozvoj dětí vhodné podmínky. Vždy dbám na individuální přístup a dítě vnímám jako jedinečnou bytost. Navazuji na již osvojené dovednosti dětí a podporuji jejich silné stránky. Má oblíbená knižní postava Malý princ říká: " Všichni dospělí byli kdysi dětmi, ale málokdo si to opravdu pamatuje." Snažím na to nikdy nezapomenout - vnímat aktuální dětské potřeby a prohlubovat jejich přirozenou touhu po poznávání.

Karolína
Již od základní školy jsem velice ráda trávila čas s malými dětmi, což mě vedlo ke studiu střední pedagogické školy v Litoměřicích. Od té doby se věnuji práci s dětmi naplno. Působila jsem jako učitelka v mateřské škole a také jako vedoucí na dětských táborech. Mým cílem je dětem vytvořit bezpečné prostředí, ve kterém mohou být sami sebou a rozvíjet se po všech stránkách. Školka má být podle mě místem, kde se děti cítí dobře a kam se těší. Chci jim být zde vždy oporou a své zaměstnání v EduArt vnímám jako poslání.

Aneta
Práci s dětmi vnímám především jako něco, co člověka nepřestává neustále překvapovat. Obdivuju dětskou vynalézavost, autentické prožívání sebe samého - to si myslím, že nám dospělým už často chybí. Jsou tady a teď a umí to “na jedničku”. Ve svém volném čase dokončuji studium psychologie a arteterapie a do budoucna bych ráda u dětí zůstala jako dětský psycholog.

Andrea
Již na pedagogickém lyceu jsem si uvědomila, že mě baví hledat cesty k řešení obtíží ve vzdělávání a objevování způsobů, jak jednotlivým žákům vytvořit „vzdělávání na míru“. Také mě vždy zajímala mezilidská komunikace. Proto jsem začala studovat speciální pedagogiku a logopedii. I malé krůčky ve vývoji komunikace u dětí správným směrem jsou pro mě odměnou za mou práci. Těším se na vzájemnou komunikaci s dětmi v EduArtu a sdílení radosti z našich pokroků.

Lucie
I přesto, že nemám vystudovaný pedagogický obor, péči o děti se věnuji již od útlého věku. Ať už to byli moji malí bráškové nebo svěřenkyně na aerobiku, vždy mě bavilo pohybovat se mezi nimi a naslouchat jim. Tento směr podpořilo i narození dcerky, po němž jsem si uvědomila, že bych se ráda věnovala dětem i z pracovního hlediska. A tak mě vítr zavál do školky EduArt na pozici v administrativě. Z minulých profesí jsem se naučila, že zařídit cokoliv není nemožné a jsem připravena s tímto nasazením pracovat i pro naše děti.