Skip to content

Školka Praha 9

Praktické informace

  • školka pro děti od 2 do 7 let
  • unikátní prostory a vybavení v nejvyšším standardu
  • otevírací doba od pondělí do pátku 7:30 až 17:30
  • kvalifikovaný tým pedagogů
  • vlastní vzdělávací program Barevný svět
  • podpora a rozvoj silných stránek dětí
  • angličtina běžnou součástí denních aktivit
  • nabídka hudebních, výtvarných a pohybových činností
  • podpora přirozené zvídavosti a radosti z poznávání
  • kroužky: Plavání, Kuchtík, Aerobik, Výtvarka, Angličtina
Eda čte jesle a školka EduArt

Prostory

Mateřská škola má domov v nádherné moderní budově postavené v roce 2021.

Nabízí velké vzdušné třídy, důmyslně řešený prostor a nadstandardní vybavení. Reaguje na potřeby dětí předškolního věku a je kombinací funkčnosti a mimořádného designu.  

Prostředí školky je bohaté na podněty, ne však jimi přetížené. Prostor je členěn na několik praktických zón a veškeré herní prvky jsou nezávadné a splňují potřebné normy. Školka je vybavena pomůckami, které rozvíjejí rozumové a pohybové dovednosti dětí včetně hrubé a jemné motoriky, i pomůckami Montessori. 


Ohlasy rodičů

 

“Chceme poděkovat za to, s jakou láskou se všichni k dětem chovají. je moc hezké vidět, že si paní učitelky budují k dětem opravdový vztah. Vedení dětí a celý doprovodný program (zvířata, kino, charitativní akce) je naprosto úžasný. Vím, že je o kluky ve školce skvělé postaráno a školka je posouvá dál.”

                                                    maminka Kateřina

 

“Chtěli bychom vyjádřit velké DÍKY paní ředitelce a celému týmu. EduArt byla naše nejlepší volba pro našeho syna. Moc si Vážíme práce učitelek. Je vidět, že to pro ně učení není jen práce, ale poslání. Syn má školku velmi rád a my vidíme, jak ho to v ní baví, jak se každý den více a více vyvíjí a dozvídá se nové věci. Vyzdvihuji možnost pravidelných konzultací o dítěti, je to skvělý feedback. Skvělá je i široká nabídka kroužků.”

                                             maminka Natália

 

“Dcera se do školky vždy těší a má ráda paní učitelky. Za tu dobu, co do školky chodí se naučila spoustu nových věcí. Paní učitelky předávají dětem nové informace poutavou formou a to se dceři líbí. Celkově mi připadá, že paní učitelky i asistentky vynakládají velké úsilí, aby se dětem dostatečně věnovali a reagovali na jejich potřeby.”

                                                            maminka Hana

Ceník

Ceny jsou uvedeny za měsíc bez stravného.

Ceník platný od září 2024

Docházka
Půldenní do 13:00 h
Standard do 15:30 h
Komplet do 18:00 h
5 dní/týden
12 000 Kč
14 000 Kč
15 000 Kč
4 dny/týden
11 000 Kč
13 000 Kč
14 000 Kč
3 dny/týden
10 000 Kč
12 000 Kč
13 000 Kč

Stravné

Celodenní stravné 135 Kč/den
Půldenní stravné 115 Kč/den

Lidé

Veronika Matoušková

Veronika

provozní manažerka

Pocházím z velmi aktivní a pečující rodiny, což mě formovalo i profesně. Vystudovala jsem sociální patologii a prevenci a následně sociální pedagogiku na univerzitě v Hradci Králové. Mám pracovní zkušenosti z intervenčních sociálních služeb, kde jsem působila řadu let také na manažerské pozici. Ve svém životě potřebuji dynamiku a kreativitu, což mě přivedlo do prostředí školky EduArt. Řídím se heslem Radost dělat radost a s chutí se pouštím do nových úkolů.

Kateřina Šejnostová

Kateřina

učitelka

Už při studiu předškolní a mimoškolní pedagogiky jsem pracovala v jeslích a chodívala hlídat děti do rodin. Ve státním školství jsem působila celkem 8 let, mám zkušenosti i ze soukromých bilingvních školek či z práce au-pair. Mým cílem je vytvářet dětem bezpečné prostředí, do kterého se budou s radostí a úsměvem vracet. Ráda podporuji jejich individualitu a pomáhám jim budovat pozitivní vztahy k vrstevníkům, okolnímu světu i přírodě.

Nada Rebai

Nada

učitelka

Práci s dětmi různého druhu jsem si vyzkoušela už v mém nízkém věku - od hlídání dětí a výuku cizích jazyků až po organizaci dětských akcí. Tyto zkušenosti jsem získávala především během studia na střední pedagogické škole v Praze. Mezi mé koníčky patří cestování a poznávání nových kultur - i proto jsem se rozhodla odjet do zahraničí jako au-pair. Mou prioritou je přistupovat k dětem individuálně a být součástí jejich světa. Dobře si uvědomuji zodpovědnost, kterou jako učitelka těch nejmenších mám, a proto se snažím v mém oboru stále vzdělávat. Věřím, že jsem se ve školce EduArt našla a že mě práce s dětmi bude naplňovat dlouho.

Markéta Machotková

Markéta

asistentka pedagoga

Když jsem na střední škole objevila svět neslyšících, beznadějně jsem se zamilovala do péče o lidi se smyslovou ztrátou. Tato vášeň mě přivedla z Brna do Hradce Králové, kde jsem úspěšně ukončila tříleté studium tlumočnictví znakového jazyka (ovládám plynně český znakový jazyk) a pedagogické asistentství. Díky tomu jsem objevila novou kulturu, nový jazyk, ale i děti se zcela specifickými potřebami. Práce ve školství a s dětmi mě velmi baví. Svůj volný čas trávím nejčastěji s rodinou či na procházce s pejskem. Věnuji se také vlastním projektům, například focení a natáčení svateb.

Erika Dudegefer

Erika

asistentka pedagoga

Pedagogická činnost mne naplňuje od nepaměti. Baví mě pozorovat dětské pokroky a mám radost z malých i velkých úspěchů mých malých svěřenců. Co se týká mého vzdělání, studovala jsem na fakultě pedagogické Univerzity Karlovy v Praze. S dětmi mám dlouholeté zkušenosti - hlídám děti v rodinách a také jsem pracovala jako organizátorka a učitelka v adaptačních skupinách, ve kterých jsem se starala o děti předškolního věku. Mezi mé záliby patří doučování českého jazyka. Ve volném čase vyhledávám cestování, četbu knih, vzdělávání se v oblasti cizích jazyků a plavání.

Kopie souboru Jana Plechová

Jana

učitelka

Vždy jsem měla velmi pozitivní vztah k dětem, jelikož pocházím z učitelské rodiny. Dosud jsem pracovala s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce s nimi mě naučila solidaritě a úctě k životu. Díky ní také vím, jak je důležité zajistit pro sociální a kognitivní rozvoj dětí vhodné podmínky. Vždy dbám na individuální přístup a dítě vnímám jako jedinečnou bytost. Navazuji na již osvojené dovednosti dětí a podporuji jejich silné stránky. Má oblíbená knižní postava Malý princ říká: " Všichni dospělí byli kdysi dětmi, ale málokdo si to opravdu pamatuje." Snažím na to nikdy nezapomenout - vnímat aktuální dětské potřeby a prohlubovat jejich přirozenou touhu po poznávání.

Kopie souboru Karolína Uhlířová

Karolína

učitelka

Již od základní školy jsem velice ráda trávila čas s malými dětmi, což mě vedlo ke studiu střední pedagogické školy v Litoměřicích. Od té doby se věnuji práci s dětmi naplno. Působila jsem jako učitelka v mateřské škole a také jako vedoucí na dětských táborech. Mým cílem je dětem vytvořit bezpečné prostředí, ve kterém mohou být sami sebou a rozvíjet se po všech stránkách. Školka má být podle mě místem, kde se děti cítí dobře a kam se těší. Chci jim být zde vždy oporou a své zaměstnání v EduArt vnímám jako poslání.

Kopie souboru Emma Ulovcová

Emma

učitelka angličtiny

Jsem nadšená hudebnice - ráda zpívám a hraji na klavír a ukulele. Od dětství se také věnuji divadlu a angličtině, kterou jsem zúročila na praktické stáži v londýnské mateřské škole, kde jsem načerpala spoustu inspirace. Veškeré pedagogické zkušenosti a znalosti jsem nasbírala při studiu oboru Učitelství pro MŠ na ZČU. Ráda bych si aprobaci o speciální pedagogiku nebo logopedii. Je pro mě velice důležité, aby se děti v mé třídě cítily bezpečně a věděly, že je mám ráda takové, jaké jsou. Ve své praxi používám metody efektivní komunikace a blízký mi je respektující přístup. Děti jsou na našem světě sice krátce, to ovšem neznamená, že s nimi nebudeme jednat s respektem, úctou a láskou. Jsou koneckonců naše budoucnost, takže záleží jen na nás, jaké hodnoty jim předáme.

Kopie souboru Vendula Holubová

Vendula

učitelka

Když jsem studovala střední zdravotnickou školu, hlídala jsem děti známým a v rodinách. Hlídání dětí a příprava programu pro ně mě natolik nadchla, že jsem se vydala cestou předškolní a mimoškolní pedagogiky, kterou jsem vystudovala, a v tomto oboru se opravdu našla. Být s dětmi neberu jako pouhou práci, ale jako poslání. Podílet se na formování osobností dětí, které jsou naší budoucností, je pro mě velká čest a přistupuji k tomu s velkou zodpovědností a láskou. Myslím si, že když člověk dělá to, co ho baví a co má rád, dělá to lépe.

Kopie souboru Ivana Grulichová

Ivana

asistent pedagoga

Péče o děti a práce s nimi mě provází většinu mého života. Po dokončení studia střední školy jsem se rozhodla dále studovat jazyky v zahraničí, kde jsem s dětmi zároveň pracovala jako au-pair. Práce s dětmi mě natolik zaujala, že jsem v Anglii nakonec zůstala 12 let a po celou dobu mě děti provázely. Po mateřské dovolené jsem se rozhodla práci s dětmi posunout na vyšší úroveň a absolvovala jsem studium pro asistenta pedagoga. Zároveň již více jak 20 let učím děti lyžovat a jezdit na snowboardu v Deštném v Orlických horách. Výuka a předávání zkušeností dětem je nejzajímavější a nejsmysluplnější práce kterou znám.

Kopie souboru Kateřina Sofie Benešová

Kateřina Sofie

učitelka angličtiny

Vystudovala jsem konzervatoř, a ačkoliv je pro mě klavír velkou součástí mého života, největší radost mi přináší práce s dětmi. Vidím v ní smysl a je pro mě moc důležité, aby se děti se mnou cítily přijímané takové, jaké jsou. Velmi nápomocné pro mě byly hodiny pedagogiky na univerzitě, kde jsem si uvědomila, jak chci učit. Ráda propojuji vědomosti načerpané během studia hudby a angličtiny a hravou formou se je snažím předávat. Mám hodně koníčků, poslední dobou je to především violoncello, francouzština a psychologie.

Kopie souboru Radka Bidlasová

Radka

učitelka

Předškolní pedagogiku jsem studovala na střední pedagogické škole a následně na magisterském programu pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Během svého studia jsem pracovala jako au-pair u dětí od tří měsíců. Díky tomu mám praktické zkušenosti s dětmi již od jejich raného dětství. Po devíti letech působení v soukromé i státní sféře jsem svou profesi v pedagogice obohatila studiem školského managementu, taktéž na Univerzitě Karlově. Na práci s dětmi oceňuji především jejich spontánní a upřímný vztah, který není založen na předsudcích. Neustále mě učí žít přítomným okamžikem. Při své práci hledám cestu nejen k dětem, ale také k rodičům. Zakládám si na užší spolupráci s nimi a snažím se přizpůsobit jejich rozmanitostem a temperamentu.

Kopie souboru Jana Ďjačenko

Jana

učitelka

Kladný vztah k dětem mám od svého útlého věku a vždy jsem se přirozeně viděla v roli paní učitelky. Nejvíce mne na této práci naplňuje vymýšlet nejrůznější kreativní aktivity, např. ráda zapojuji děti do výtvarných činností a přibližuji jim výtvarné umění. Působila jsem v mateřské škole a v adaptačních skupinách a získala jsem zkušenosti i se začleňování dětí-cizinců do prostředí s odlišným jazykem. Disponuji zdravotním vzděláním a mám zkušenosti z dětské chirurgie a traumatologie. Ráda plavu, cestuji, maluji, tancuji, zpívám. Cítím se šťastná, když jsou děti šťastné a jejich rodiče spokojené.

WhatsApp Image 2023-10-06 at 11.54.15

Veronika

učitelka

Vystudovala jsem Střední pedagogickou školu v Mostě, kde jsem absolvovala obor Předškolní a mimoškolní pedagogika. Pracovat s dětmi bylo vždycky mým snem. Už na střední škole jsem pravidelně docházela do rodin, kde jsem děti rozvíjela a pečovala o ně. Když pracuji s dětmi, usiluji o to, aby se cítily bezpečně a maximálně se rozvíjely ve všech oblastech. Pro děti bych chtěla být oporou, též bych si přála, aby se v mateřské škole cítily samy sebou a nemusely se ničeho bát. Ve svém volném čase ráda rozvíjím své schopnosti a vymýšlím nové a zábavné způsoby vzdělávání.

WhatsApp Image 2024-02-20 at 08.45.20

Kateřina

Učitelka

Jsem maminkou dvou dospělých dětí, které jsem se snažila vychovávat k samostatnosti a aby byly v životě spokojené a šťastné. Pocházím částečně z učitelské rodiny, která měla blízko i k výtvarnému umění. Proto byla volba mého studia jasná. Vystudovala jsem střední uměleckou školu v Železném Brodě a později pedagogickou školu v Berouně. Ve svém životě jsem prošla různými pracovními zkušenostmi, ale nakonec práce s dětmi byla tou pravou. Děti jsou pro mě velkou inspirací, a to díky jejich bezprostřednosti, upřímnosti a bezelstnosti. Ráda v nich podporuji a rozvíjím fantazii, a to skrze výtvarné a pracovní činnosti. Miluji cestování, přírodu a čas trávený s rodinou.

WhatsApp Image 2023-11-21 at 08.45.08

Joyce

učitelka angličtiny

První zkušenosti s výukou angličtiny u malých dětí jsem získala v průběhu bakalářského studia, kdy jsem učila na prázdninových táborech na Tchaj-wanu a v Indii. Tyto zkušenosti podnítily můj zájem o práci s dětmi a vzbudily mou zvědavost ohledně jazykového vzdělávání. Po vystudování oboru Anglický jazyk a Literatura jsem absolvovala program výuky anglického jazyka TESOL a získala certifikáty od amerického institutu TESOL a Oxford Teachers' Academy. Ze všech přístupů k výuce jazyků považuji za nejefektivnější imerzní metodu, a proto se místo tradičních lekcí angličtiny snažím vytvářet živé a rozmanité prostředí, kde si děti mohou jazyk přirozeně osvojit prostřednictvím interaktivních her a jiných aktivit.

PH4B9829

Kateřina

učitelka

Už od základní školy jsem věděla, že chci svůj profesní život věnovat dětem. Během studia na střední pedagogické škole v Praze jsem vedla kroužek atletiky pro předškolní děti, což mě ještě více utvrdilo v mém rozhodnutí. Nyní již druhým rokem pracuji pro EduArt. Mezi dětmi se cítím šťastná a věřím, že i ony se v mé přítomnosti cítí dobře. Snažím se jim porozumět a vnímat jejich potřeby, což považuji za klíčové pro jejich rozvoj a pohodu. Mým cílem je podporovat jejich individualitu a pomáhat jim objevovat jejich talenty a zájmy v prostředí plném lásky a respektu. Ve volném čase ráda chodím do přírody, cestuji, plavu, čtu, maluji a trávím čas se svou rodinou, také mám moc ráda zvířata. Tyto aktivity mě nabíjejí energií a inspirací, kterou pak předávám dál dětem.

WhatsApp Image 2024-02-12 at 20.59.19 (1)

Ivana

učitelka

Celý dosavadní život jsem snila o práci s dětmi, ve které jsem se našla a přináší mi spoustu radosti. Věřím, že správnou podpůrnou činností, pochopením a tolerancí mohou z dětí vyrůst šťastnější dospělí . S pokorou, zodpovědností a láskou k dětem bych jim na jejich cestě ráda pomáhala. Jsem absolventkou kurzu pro chůvy v dětské skupině a momentálně si dodělávám vysokou školu pedagogickou, obor učitelství pro MŠ. Mám zkušenosti s pedagogickou činností na základní škole i ve školce, specializující se na děti s neurovývojovými poruchami. V mládí jsem několik let pracovala jako Au pair. Ve volném čase se věnuji výtvarné tvorbě (malba olejem, výroba svíček a různých dekorací). Mám ráda cestování a procházky přírodou.

Světlana Voina

Světlana

hospodyně

Jmenuji se Světlana a pocházím z Moldávie. S rodinou jsem se přestěhovala do České republiky v roce 2015. Studovala jsem v Moldávii Vysokou školu pedagogickou a pracovala chvíli jako učitelka na gymnáziu. Jsem matkou 3 dětí. Vždy jsem se snažila jít jim příkladem a těší mě dobrý pocit, že jsem při jejich výchově uspěla. Svůj volný čas věnuji rodině, čtu a také se ráda procházím v přírodě. Mám radost, že mi školka EduArt dává příležitost potkat zajímavé lidi a zkusit si nové věci.

Kopie souboru Andriana Rybar

Andriana

hospodyně

Jmenuji se Andriana a pocházím z Ukrajiny. Se zkušenostmi z pedagogického prostředí a láskou k dětem přináším do role hospodyně naší školky energii, kreativitu a pečlivost. Mým cílem je vytvořit prostředí, kde se děti cítí jako doma a mají možnost objevovat svět prostřednictvím různých aktivit a chutí z celého světa, které ráda připravuji. S láskou a starostlivostí se budu starat o každý detail, aby naše školka byla místem, kam se děti rády vrací a kde se mohou rozvíjet v plném potenciálu.

Kopie souboru Lucie Kovářič

Lucie

administrativní asistentka

I přesto, že nemám vystudovaný pedagogický obor, péči o děti se věnuji již od útlého věku. Ať už to byli moji malí bráškové nebo svěřenkyně na aerobiku, vždy mě bavilo pohybovat se mezi nimi a naslouchat jim. Tento směr podpořilo i narození dcerky, po němž jsem si uvědomila, že bych se ráda věnovala dětem i z pracovního hlediska. A tak mě vítr zavál do školky EduArt na pozici v administrativě. Z minulých profesí jsem se naučila, že zařídit cokoliv není nemožné a jsem připravena s tímto nasazením pracovat i pro naše děti.

Teplá

Michaela

školní psycholog

Vystudovala jsem psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a pracovala jsem v soukromé školce. Navíc mám zkušenosti z centra pro děti s postižením a autismem. Působila jsem také jako konzultantka na Lince bezpečí pro děti. Profesně jsem se etablovala jako školní psycholog a psychoterapeut pro dospělé a dorost. Zaměřuji se na spolupráci s učiteli, protože jsou to klíčoví lidé, kteří mají na děti velký vliv a jsou pro ně velkou oporou a vzorem.


Projekty