Skip to content

Jesličky Praha 2

Praktické informace

  • jesle pro děti od 1 do 3 let
  • otevírací doba od pondělí do pátku 8:00 až 17:30
  • kvalifikovaný tým pedagogů
  • vlastní Plán výchovy a péče
  • podpora a rozvoj silných stránek dětí
  • angličtina běžnou součástí denních aktivit
  • rozšířená nabídka hudebních, výtvarných a pohybových činností
  • podpora přirozeného nadšení, zvídavosti a radosti z poznávání
Eda čte jesle a školka EduArt

Prostory

Jesličky sídlí v kompletně nových, zrekonstruovaných prostorách otevřených v listopadu 2021. Důsledně jsme přemýšleli o organizaci prostoru tak, aby byl vytříbený, funkční, praktický a flexibilní.

Prostředí jesliček je bohaté na podněty, ne však jimi přetížené. Vycházíme z myšlenky, že bohatství prostoru nesouvisí s kvantitou, ale s kvalitou. Zohledňujeme bezpečnost a pohodlí dětí. Dominantním materiálem je dřevo.

Herní prvky splňují veškeré normy a jsou nezávadné. Volíme zejména takové pomůcky, které rozvíjejí rozumové a pohybové dovednosti dětí – ať už hrubou, tak jemnou motoriku. Vybíráme hračky ze dřeva a z certifikovaných plastů. Využíváme pomůcky Montessori, které vzbuzují dětskou zvídavost a mají vzdělávací charakter.

Ceník

Ceny jsou uvedeny za měsíc bez stravného.

Ceník platný od září 2022

Docházka
Půldenní do 13:00 h
Standard do 15:30 h
Komplet do 18:00 h
5 dní/týden
14 500 Kč
16 500 Kč
18 500 Kč
4 dny/týden
13 000 Kč
15 500 Kč
17 000 Kč
3 dny/týden
11 500 Kč
13 500 Kč
15 500 Kč

Stravné

Celodenní stravné 130 Kč/den
Půldenní stravné 110 Kč/den

Lidé

PH4B9829

Kateřina

vedoucí chůva

Již během dospívání jsem se starala o mladší sestru i děti v nejbližším okolí. A zjistila jsem, že mě taková práce opravdu naplňuje. V rámci studia jsem měla možnost seznámit se s chodem mnoha škol a školek včetně institucí pro děti se speciálními potřebami. Dále jsem několik let pracovala jako chůva v rodinách. Práce s dětmi mě činí šťastnou, a proto se jí věnuji naplno. Chci děti motivovat a oplácet jim lásku a radost, kterou rozdávají. Mojí vášní je hudba a též příroda a zvířata.

WhatsApp Image 2024-02-12 at 20.59.19 (1)

Ivana

chůva

Celý dosavadní život jsem snila o práci s dětmi, ve které jsem se našla a přináší mi spoustu radosti. Věřím, že správnou podpůrnou činností, pochopením a tolerancí mohou z dětí vyrůst šťastnější dospělí. Jsem absolventkou kurzu asistent pedagoga a mám zkušenosti s pedagogickou činností v základní škole i ve školce, Ve volném čase se věnuji výtvarné tvorbě a toto nadšení se snažím předávat dětem formou výtvarných dílen, které pořádám ve svém atelieru. Ráda zpívám a hraji na klavír.

WhatsApp Image 2023-11-15 at 14.06.51 (1)

Ráchel

chůva

Jmenuji se Ráchel a pocházím z velké rodiny. Od malička jsem se velmi často starala o své sestřenice, bratrance, neteře a synovce. Dva roky jsem studovala v Londýně a zároveň pracovala jako au-pair u rodiny s miminkem. Po návratu do České republiky jsem působila v administrativě ve fyzioterapeutickém zařízení. Tato práce mě však zcela nenaplňovala a uvědomila jsem si, že chci opět zažívat radost, kterou mi přinášela péče o nejmenší děti. Nesmírně mě baví to, jak jsou dětí nadšené do učení se všemu novému. Také velmi ráda podporuji a rozvíjím jejich individualitu. Proto jsem se rozhodla, že si doplním vzdělání a stanu se profesionální chůvou. Miluji zvířata, zejména kočky, které mám dvě, hraji na klavír a ráda zpívám a maluji. Už se těším, až se stanu součástí rodiny v EduArt!

WhatsApp Image 2024-02-12 at 20.59.19

Leigh

učitel

Pocházím z Británie a rozhodl jsem se zasvětit celou svou kariéru práci s dětmi. Svou práci opravdu miluji, protože každé dítě mi dokáže vykouzlit úsměv na tváři a každý den je tak vyjímečný. Jedno přísloví říká: "Najděte si práci, kterou milujete a ani den ve svém životě pak nebudete muset pracovat." Takto já vnímám práci s dětmi. Mnoho zkušeností jsem načerpal v zahraničí, cestoval jsem po světě a přes dvacet let jsem pracoval v různých školkách státních i soukromých. Ve volném čase tvořím hudbu, věnuji se kouzelnickému umění a ze všeho nejraději trávím čas s mou dcerou.

10

Mona

pomocná asistentka

Malým dětem jsem se začala věnovat již na základní škole, kdy jsem pravidelně a často hlídala děti našim známým. To, že jsou mi děti velmi blízké jsem si uvědomila i při volbě své další vzdělávavcí cesty v deváté třídě. Proto jsem si vybrala pedagogickou profesní dráhu a vystudovala Pedagogické lyceum. Vždy o letních prázdninách jsem pracovala jako asistentka na dětských táborech nebo později již jako vedoucí oddílu. Ve svém volném čase se ráda věnuji hudbě. Chodila jsem na tanec, zpěv a od šesti let hraji na piano.

1

Natálie

pomocná asistentka

Jsem studentkou speciální pedagogiky a vždy jsem si přála pracovat s dětmi. Tento obor mě velmi baví. Mám zkušenosti s prací chůvy, s vedením dětských kroužků i příměstských táborů. Na dětech se mi nejvíce líbí jejich zvídavost a nadšení z každé maličkosti. Zakládám si na osobním přístupu a radosti ze společně stráveného času. Mezi mé další koníčky patří volejbal, fotbal a cestování.

WhatsApp Image 2024-02-12 at 20.59.18

Ilona

hospodyně

Jmenuji je Ilona a jelikož nemám vlastní děti, začala jsem proto pracovat ve školkách, abych děti měla kolem sebe v zaměstnání. Když jsem mezi nimi, jsem šťastná a práci v blízkosti dětí beru jako své poslání. Mezi mé velké koníčky patří pěší turistika a cyklistika.

Antonina-Sestakova

Antonina

učitelka

Od malička jsem snila o tom, že se stanu učitelkou. Vystudovala jsem Vysokou školu pedagogickou v oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Studium mě natolik uchvátilo, že jsem se začala hlouběji zajímat i o dětskou psychologii. Následně jsem pracovala jako učitelka na základní škole. Výchova a práce s dětmi mě naplňuje a provází po celý život. Ve volném čase ráda hraji na klavír, tvořím a čtu.

Teplá

Michaela

školní psycholožka

Vystudovala jsem psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a pracovala v soukromé školce. Dále mám zkušenosti z centra pro děti s postižením a autismem. Pracovala jsem také jako konzultantka na Lince bezpečí pro děti. Profesně jsem se etablovala jako školní psycholog a psychoterapeut pro dospělé a dorost. Zaměřuji se na spolupráci s učiteli, protože jsou to klíčoví lidé, kteří mají na děti velký vliv a jsou pro ně oporou i vzorem.