
jsme Vaše druhá
rodina.


jsme Vaše druhá
rodina.


jsme Vaše druhá
rodina.


jsme Vaše druhá
rodina.

Víme, co děláme
Používáme kvalitní vzdělávací metody a strategie.
Rozvíjíme silné stránky dětí.
Podporujeme skutečnou vnitřní motivaci dětí.
Učíme prožitkem
Experimentujeme a povídáme si o výsledcích.
Poznáváme svět všemi smysly.
Osvojujeme si angličtinu hrou a prožitkem.
Rozvíjíme kreativitu
Rádi zpíváme, tančíme a hrajeme si.
Podporujeme přirozenou zvídavost a představivost.
Jezdíme na výlety do lesa, do divadla, za zvířaty.
Naše práce nás baví
Přistupujeme k dětem s respektem a laskavou důsledností.
Práci s dětmi milujeme.
Úzce spolupracujeme s rodinou.
Naše vize
Ve školce se snažíme budovat atmosféru, která je velmi blízká domácímu prostředí. Ke každému dítěti proto přistupujeme jako k jedinečné osobnosti, nasloucháme mu a respektujeme pravidla, na která je zvyklé ze své rodiny. Chceme totiž, aby se cítilo v každé situaci bezpečně a přirozeně. Dítě si tak snadněji osvojí rytmus a řád školky a zapadne do jejího společenství.
Děti jsou od přírody zvídavé a chtějí se učit. Pro jejich rozvoj je přitom důležité, aby svět poznávaly s chutí a radostí. Snažíme se proto být v prvé řadě pozorovateli a nabízet dětem co nejpestřejší škálu aktivit dle toho, co je zajímá a baví. Zvláštní pozornost věnujeme budování pozitivního vztahu k přírodě, pochopení jejích principů a schopnosti o ni s pokorou pečovat.
Vzdělávací program EduArt

Vzdělávací program školek EduArt vyzdvihuje zejména skutečně individuální přístup ke každému dítěti a jeho rodině. U dítěte jsou podporovány silné stránky a je rozvíjeno jeho nadání a talent. Pracuje s dramatickou výchovou ve výuce.
Program aktivně pracuje s teorií mnohočetné inteligence Howarda Gardnera, respektuje vzdělávací oblasti Rámcově vzdělávacího plánu pro předškolní vzdělávání a inspiruje se myšlenkami Montessori pedagogiky.
Program využívá metodu Hejného matematiky. Významnou roli v něm hraje environmentální výchova a vzdělávání směřující ke zdravému životnímu stylu. Program vychází z potřeby všudypřítomného rytmu a řádu.
Naše školky
- Pracujeme s přímým zážitkem dítěte, přirozenou zvídavostí a fantazií dítěte.
- Vedeme děti k samostatnému zaujímání postojů k hodnotám a kritickému myšlení.
- Nabízíme dětem co nejširší možnost trávit čas venku a podporujeme vytváření kladného citového vztahu k živé i neživé přírodě.
- U dítěte podporujeme silné stránky a rozvíjíme jeho nadání.
- Nabízíme dětem dostatek rozmanitých možností, jak poznávat svět.
- Přistupujeme k nim s respektem a pomáháme jim rozšiřovat si obzory i mimo jim známá prostředí rodiny a školky.

Hlavní činnosti
budování matematických představ
podpora silných stránek
rozvoj čtenářské pregramotnosti
environmentální výchova
hudební, výtvarné a pohybové aktivity
dramatická výchova
výuka prostřednictvím skutečného prožitku
anglický jazyk
Doprovodné činnosti
logopedická prevence
jóga pro děti
canisterapie
jezdectví na koni
noční přespávání ve školce
tzv. Pohádkové noci
společné akce dětí a rodičů: workshopy, jarmark, slavnosti,
divadelní představení
Naše jesličky
- Klademe důraz na individuální potřeby dítěte.
- Zaměřujeme se na zdravý vývoj dítěte v bezpečném a láskyplném prostředí.
- Usilujeme o to, aby si děti vše vyzkoušely na vlastní kůži.
- Podporujeme jejich přirozenou zvídavost a fantazii.
- Nabízíme kreativní aktivity (dramatická, výtvarná, hudební výchova).
- Trávíme čas venku a budujeme pozitivní vztah k přírodě.
- Podporujeme silné stránky dětí a rozvíjíme jejich nadání a talent.
- Pomáháme budovat správné hygienické návyky.
- Trénujeme sebeobslužné činnosti a pěstujeme smysl pro pořádek.

Denní režim
Denní režim je dostatečně pružný a umožňuje reagovat na individuální možnosti dětí. Děti nachází v denním režimu řád, bezpečí a klid. Jsou aplikovány tzv. denní rituály (např. ranní kruh, pravidelný pohyb venku, pohádka před usnutím apod.).
Jedenkrát týdně se vypravujeme na výlet do přírody a program je tomu adekvátně přizpůsoben.
příchod dětí, spontánní volné hry, individuální činnost
ranní kruh, svačina
aktivity dle plánu, hlavní činnost
pobyt venku
příprava na oběd, oběd, osobní hygiena
svačina
odpolední zájmová činnost, volitelné kroužky, spontánní hry a individuální aktivity
svačina
odchod dětí domů
Zdravá a zábavná jídla
Naše strava je vždy pestrá, čerstvá a výživově bohatá. Vyhýbáme se umělým ochucovadlům, přemíře soli a cukru. Naše jídlo je zdravé, chutné, barevné a hravé.
- Nabízíme možnost dietního a vegetariánského stravování.
- Na přání zajistíme i bezlepková a bezlaktózová jídla.
- K pití podáváme neslazené ovocné čaje nebo vodu (s čerstvým ovocem či mátou).

Vzorový jídelníček
Pondělí
Svačina dopolední
Bílý jogurt s domácím müsli a banánem
Oběd
Polévka: hráškový krém
Hlavní jídlo: platýs pečený v troubě s bramborovou kaší
Svačina odpolední
Domácí chléb s avokádovou pomazánkou, rajčátka
Úterý
Svačina dopolední
Ovocný talíř (jablka, hrušky, pomeranče, banán)
Oběd
Polévka z červené čočky
Hlavní jídlo: jehněčí sekaná se špenátem a celozrnným knedlíčkem
Svačina odpolední
Žitný chléb s mrkvičkovou pomazánkou, okurka
Středa
Svačina dopolední
Ovocné pyré z malin a hrušek
Oběd
Polévka: bramborová s vločkami
Hlavní jídlo: celozrnné gnocchi se sýrovou omáčkou, brokolice z páry
Svačina odpolední
Špaldový chléb s rajčatovou pomazánkou, paprika
Čtvrtek
Svačina dopolední
Rýžové pyré s jahodami
Oběd
Polévka: kuřecí vývar s tarhoní
Hlavní jídlo: hovězí plátek, zeleninová omáčka, rýže
Svačina odpolední
Domácí dýňový koláč
Pátek
Svačina dopolední
Ovocný tvaroh s ananasem, piškoty
Oběd
Polévka: rajská s rýží
Hlavní jídlo: pečená kuřecí prsa, vařený brambor
Svačina odpolední
Celozrnná bulka s máslem a sýrem, jablíčko
Lidé
O školky EduArt pečují

Radka Wirthová
Práce s dětmi mě těší už třináct let. Pečovala jsem o ně v jeslích, učila na základní škole i vedla z pozice ředitelky celou mateřskou školu. Pedagogické vzdělání jsem získala na Univerzitě Karlově a od té doby se snažím držet krok s novými trendy ve vzdělávání a psychologii. Měla jsem příležitost být u zrodu řady zajímavých vzdělávacích projektů. Tím srdcovým však bylo v roce 2019 otevření první školky EduArt.

Ida Smékalová
Po absolvování Karlovy Univerzity v oboru občanský sektor jsem sbírala zkušenosti při vedení jesliček a řízení vzdělávacích projektů. Rovněž jsem atestovaná chůva. Ve volném čase se ráda věnuji četbě a svým dvěma dětem. V tom pracovním se snažím pečovat o své „třetí dítě“, kterým je EduArt. Nejvíc mě na mé práci těší, že mi dává smysl. Denně totiž mohu vidět její efekt v našich školkách, když děti zažívají radost ze hry a objevování.
Aktuality

Praha 4
19/9 začne Projektový týden na téma "Emoce".

Praha 9
20/9 za dětmi do školky přijedou zvířátka ze statku.

Praha 2
27/9 se vydáme s dětmi za babičkami a dědečky do domova seniorů.