Školka Praha 9
Praktické informace
- školka pro děti od 2 do 7 let
- unikátní prostory a vybavení v nejvyšším standardu
- otevírací doba od pondělí do pátku 7:30 až 17:30
- kvalifikovaný tým pedagogů
- vlastní vzdělávací program Barevný svět
- podpora a rozvoj silných stránek dětí
- angličtina běžnou součástí denních aktivit
- nabídka hudebních, výtvarných a pohybových činností
- podpora přirozené zvídavosti a radosti z poznávání
- kroužky: Plavání, Kuchtík, Aerobik, Výtvarka, Angličtina
Prostory
Mateřská škola má domov v nádherné moderní budově postavené v roce 2021.
Nabízí velké vzdušné třídy, důmyslně řešený prostor a nadstandardní vybavení. Reaguje na potřeby dětí předškolního věku a je kombinací funkčnosti a mimořádného designu.
Prostředí školky je bohaté na podněty, ne však jimi přetížené. Prostor je členěn na několik praktických zón a veškeré herní prvky jsou nezávadné a splňují potřebné normy. Školka je vybavena pomůckami, které rozvíjejí rozumové a pohybové dovednosti dětí včetně hrubé a jemné motoriky, i pomůckami Montessori.
Ohlasy rodičů
“Chceme poděkovat za to, s jakou láskou se všichni k dětem chovají. je moc hezké vidět, že si paní učitelky budují k dětem opravdový vztah. Vedení dětí a celý doprovodný program (zvířata, kino, charitativní akce) je naprosto úžasný. Vím, že je o kluky ve školce skvělé postaráno a školka je posouvá dál.”
maminka Kateřina
“Chtěli bychom vyjádřit velké DÍKY paní ředitelce a celému týmu. EduArt byla naše nejlepší volba pro našeho syna. Moc si Vážíme práce učitelek. Je vidět, že to pro ně učení není jen práce, ale poslání. Syn má školku velmi rád a my vidíme, jak ho to v ní baví, jak se každý den více a více vyvíjí a dozvídá se nové věci. Vyzdvihuji možnost pravidelných konzultací o dítěti, je to skvělý feedback. Skvělá je i široká nabídka kroužků.”
maminka Natália
“Dcera se do školky vždy těší a má ráda paní učitelky. Za tu dobu, co do školky chodí se naučila spoustu nových věcí. Paní učitelky předávají dětem nové informace poutavou formou a to se dceři líbí. Celkově mi připadá, že paní učitelky i asistentky vynakládají velké úsilí, aby se dětem dostatečně věnovali a reagovali na jejich potřeby.”
maminka Hana
Ceník
Ceny jsou uvedeny za měsíc bez stravného.
Ceník platný od září 2024
Docházka | Půldenní do 13:00 h | Standard do 15:30 h | Komplet do 18:00 h |
---|---|---|---|
5 dní/týden | 12 000 Kč | 14 000 Kč | 15 000 Kč |
4 dny/týden | 11 000 Kč | 13 000 Kč | 14 000 Kč |
3 dny/týden | 10 000 Kč | 12 000 Kč | 13 000 Kč |
Stravné
Celodenní stravné 135 Kč/den
Půldenní stravné 115 Kč/den
Lidé
Veronika
Pocházím z velmi aktivní a pečující rodiny, což mě formovalo i profesně. Vystudovala jsem sociální patologii a prevenci a následně sociální pedagogiku na univerzitě v Hradci Králové. Mám pracovní zkušenosti z intervenčních sociálních služeb, kde jsem působila řadu let také na manažerské pozici. Ve svém životě potřebuji dynamiku a kreativitu, což mě přivedlo do prostředí školky EduArt. Řídím se heslem Radost dělat radost a s chutí se pouštím do nových úkolů.
Radka
Předškolní pedagogiku jsem studovala na střední pedagogické škole a následně na magisterském programu pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Během svého studia jsem pracovala jako au-pair u dětí od tří měsíců. Díky tomu mám praktické zkušenosti s dětmi již od jejich raného dětství. Po devíti letech působení v soukromé i státní sféře jsem svou profesi v pedagogice obohatila studiem školského managementu, taktéž na Univerzitě Karlově. Na práci s dětmi oceňuji především jejich spontánní a upřímný vztah, který není založen na předsudcích. Neustále mě učí žít přítomným okamžikem. Při své práci hledám cestu nejen k dětem, ale také k rodičům. Zakládám si na užší spolupráci s nimi a snažím se přizpůsobit jejich rozmanitostem a temperamentu.
Lucie
I přesto, že nemám vystudovaný pedagogický obor, péči o děti se věnuji již od útlého věku. Ať už to byli moji malí bráškové nebo svěřenkyně na aerobiku, vždy mě bavilo pohybovat se mezi nimi a naslouchat jim. Tento směr podpořilo i narození dcerky, po němž jsem si uvědomila, že bych se ráda věnovala dětem i z pracovního hlediska. A tak mě vítr zavál do školky EduArt na pozici v administrativě. Z minulých profesí jsem se naučila, že zařídit cokoliv není nemožné a jsem připravena s tímto nasazením pracovat i pro naše děti.
Nada
Práci s dětmi různého druhu jsem si vyzkoušela už v mém nízkém věku - od hlídání dětí a výuku cizích jazyků až po organizaci dětských akcí. Tyto zkušenosti jsem získávala především během studia na střední pedagogické škole v Praze. Mezi mé koníčky patří cestování a poznávání nových kultur - i proto jsem se rozhodla odjet do zahraničí jako au-pair. Mou prioritou je přistupovat k dětem individuálně a být součástí jejich světa. Dobře si uvědomuji zodpovědnost, kterou jako učitelka těch nejmenších mám, a proto se snažím v mém oboru stále vzdělávat. Věřím, že jsem se ve školce EduArt našla a že mě práce s dětmi bude naplňovat dlouho.
Kateřina
Jsem maminkou dvou dospělých dětí, které jsem se snažila vychovávat k samostatnosti a aby byly v životě spokojené a šťastné. Pocházím částečně z učitelské rodiny, která měla blízko i k výtvarnému umění. Proto byla volba mého studia jasná. Vystudovala jsem střední uměleckou školu v Železném Brodě a později pedagogickou školu v Berouně. Ve svém životě jsem prošla různými pracovními zkušenostmi, ale nakonec práce s dětmi byla tou pravou. Děti jsou pro mě velkou inspirací, a to díky jejich bezprostřednosti, upřímnosti a bezelstnosti. Ráda v nich podporuji a rozvíjím fantazii, a to skrze výtvarné a pracovní činnosti. Miluji cestování, přírodu a čas trávený s rodinou.
Jana
Vždy jsem měla velmi pozitivní vztah k dětem, jelikož pocházím z učitelské rodiny. Dosud jsem pracovala s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce s nimi mě naučila solidaritě a úctě k životu. Díky ní také vím, jak je důležité zajistit pro sociální a kognitivní rozvoj dětí vhodné podmínky. Vždy dbám na individuální přístup a dítě vnímám jako jedinečnou bytost. Navazuji na již osvojené dovednosti dětí a podporuji jejich silné stránky. Má oblíbená knižní postava Malý princ říká: " Všichni dospělí byli kdysi dětmi, ale málokdo si to opravdu pamatuje." Snažím na to nikdy nezapomenout - vnímat aktuální dětské potřeby a prohlubovat jejich přirozenou touhu po poznávání.
Markéta
Když jsem na střední škole objevila svět neslyšících, beznadějně jsem se zamilovala do péče o lidi se smyslovou ztrátou. Tato vášeň mě přivedla z Brna do Hradce Králové, kde jsem úspěšně ukončila tříleté studium tlumočnictví znakového jazyka (ovládám plynně český znakový jazyk) a pedagogické asistentství. Díky tomu jsem objevila novou kulturu, nový jazyk, ale i děti se zcela specifickými potřebami. Práce ve školství a s dětmi mě velmi baví. Svůj volný čas trávím nejčastěji s rodinou či na procházce s pejskem. Věnuji se také vlastním projektům, například focení a natáčení svateb.
Erika
Pedagogická činnost mne naplňuje od nepaměti. Baví mě pozorovat dětské pokroky a mám radost z malých i velkých úspěchů mých malých svěřenců. Co se týká mého vzdělání, studovala jsem na fakultě pedagogické Univerzity Karlovy v Praze. S dětmi mám dlouholeté zkušenosti - hlídám děti v rodinách a také jsem pracovala jako organizátorka a učitelka v adaptačních skupinách, ve kterých jsem se starala o děti předškolního věku. Mezi mé záliby patří doučování českého jazyka. Ve volném čase vyhledávám cestování, četbu knih, vzdělávání se v oblasti cizích jazyků a plavání.
Vendula
Když jsem studovala střední zdravotnickou školu, hlídala jsem děti známým a v rodinách. Hlídání dětí a příprava programu pro ně mě natolik nadchla, že jsem se vydala cestou předškolní a mimoškolní pedagogiky, kterou jsem vystudovala, a v tomto oboru se opravdu našla. Být s dětmi neberu jako pouhou práci, ale jako poslání. Podílet se na formování osobností dětí, které jsou naší budoucností, je pro mě velká čest a přistupuji k tomu s velkou zodpovědností a láskou. Myslím si, že když člověk dělá to, co ho baví a co má rád, dělá to lépe.
Karolína
Již od základní školy jsem velice ráda trávila čas s malými dětmi, což mě vedlo ke studiu střední pedagogické školy v Litoměřicích. Od té doby se věnuji práci s dětmi naplno. Působila jsem jako učitelka v mateřské škole a také jako vedoucí na dětských táborech. Mým cílem je dětem vytvořit bezpečné prostředí, ve kterém mohou být sami sebou a rozvíjet se po všech stránkách. Školka má být podle mě místem, kde se děti cítí dobře a kam se těší. Chci jim být zde vždy oporou a své zaměstnání v EduArt vnímám jako poslání.
Veronika
Vystudovala jsem Střední pedagogickou školu v Mostě, kde jsem absolvovala obor Předškolní a mimoškolní pedagogika. Pracovat s dětmi bylo vždycky mým snem. Už na střední škole jsem pravidelně docházela do rodin, kde jsem děti rozvíjela a pečovala o ně. Když pracuji s dětmi, usiluji o to, aby se cítily bezpečně a maximálně se rozvíjely ve všech oblastech. Pro děti bych chtěla být oporou, též bych si přála, aby se v mateřské škole cítily samy sebou a nemusely se ničeho bát. Ve svém volném čase ráda rozvíjím své schopnosti a vymýšlím nové a zábavné způsoby vzdělávání.
Kateřina Sofie
Vystudovala jsem konzervatoř, a ačkoliv je pro mě klavír velkou součástí mého života, největší radost mi přináší práce s dětmi. Vidím v ní smysl a je pro mě moc důležité, aby se děti se mnou cítily přijímané takové, jaké jsou. Velmi nápomocné pro mě byly hodiny pedagogiky na univerzitě, kde jsem si uvědomila, jak chci učit. Ráda propojuji vědomosti načerpané během studia hudby a angličtiny a hravou formou se je snažím předávat. Mám hodně koníčků, poslední dobou je to především violoncello, francouzština a psychologie.
Aneta
Jsem trpělivá a ráda pracuji s dětmi, protože mě naplňuje sledovat jejich pokroky a pomáhat jim objevovat svět kolem sebe. Vystudovala jsem střední pedagogickou školu v Praze a následně vyšší odbornou školu obor sociální pedagogiky se zaměřením na speciální pedagogiku. Více než pět let trénuji v Sokole všestrannost a sportovní gymnastiku, kde vedu děti k pohybu a radosti ze sportu. Mám také bohaté zkušenosti s hlídáním dětí, což mě naučilo citlivě reagovat na jejich potřeby a podporovat jejich individualitu. Na mé práci mě těší, že mohu být dětem oporou, naslouchat jim a pomáhat vytvářet prostředí, kde se cítí bezpečně a spokojeně.
Jana
Kladný vztah k dětem mám od svého útlého věku a vždy jsem se přirozeně viděla v roli paní učitelky. Nejvíce mne na této práci naplňuje vymýšlet nejrůznější kreativní aktivity, např. ráda zapojuji děti do výtvarných činností a přibližuji jim výtvarné umění. Působila jsem v mateřské škole a v adaptačních skupinách a získala jsem zkušenosti i se začleňování dětí-cizinců do prostředí s odlišným jazykem. Disponuji zdravotním vzděláním a mám zkušenosti z dětské chirurgie a traumatologie. Ráda plavu, cestuji, maluji, tancuji, zpívám. Cítím se šťastná, když jsou děti šťastné a jejich rodiče spokojené.
Patricie
Vystudovala jsem střední pedagogickou školu v Litoměřicích. Tato škola mě postupně zavedla i k jedné z mých prvních prací, ve které se pohybuji již pátým rokem, a to trenérce ve všeobecné sportovní přípravce. Nabrala jsem zde mnoho zkušeností s dětmi, od různých školení až po vedení příměstských táborů, které mi velmi pomohly v prvním roce práce učitelky. Měla jsem možnost vést děti předškolního věku a připravit je tak na první krůčky ve školní docházce. Na práci s dětmi se mi líbí, že každý den s nimi je něčím pestrý a speciální. Vidí v každé maličkosti plno radosti, což je jedna z věcí, na kterou je potřeba nezapomínat ani v dospělosti. Ráda bych, aby si děti ode mě převzaly, že učení je zábava a chodily do školky s radostí.
Kateřina
Vystudovala jsem Střední pedagogickou školu v Mladé Boleslavi. Být paní učitelka ve školce byl můj sen už od raného věku. Mé první krůčky v roli učitelky jsem absolvovala v dětském klubu. Dělá mi potěšení vidět děti šťastné a spokojené. Chtěla bych být pro děti podporou, aby se rozvíjely v tom, co je baví a co jim jde. Mým cílem je ve školce vytvořit takovou atmosféru, ve které jsou děti samy sebou a nebojí se říci svůj názor.
Kateřina
Už od základní školy jsem věděla, že chci svůj profesní život věnovat dětem. Během studia na střední pedagogické škole v Praze jsem vedla kroužek atletiky pro předškolní děti, což mě ještě více utvrdilo v mém rozhodnutí. Nyní již druhým rokem pracuji pro EduArt. Mezi dětmi se cítím šťastná a věřím, že i ony se v mé přítomnosti cítí dobře. Snažím se jim porozumět a vnímat jejich potřeby, což považuji za klíčové pro jejich rozvoj a pohodu. Mým cílem je podporovat jejich individualitu a pomáhat jim objevovat jejich talenty a zájmy v prostředí plném lásky a respektu. Ve volném čase ráda chodím do přírody, cestuji, plavu, čtu, maluji a trávím čas se svou rodinou, také mám moc ráda zvířata. Tyto aktivity mě nabíjejí energií a inspirací, kterou pak předávám dál dětem.
Klára
Studovala jsem mikroelektroniku a elektroniku ve Skotsku a jižní Francii, kde jsem získala inženýrský titul. Ke konci studia jsem si uvědomila, že tento obor mě nenaplňuje a rozhodla jsem se pro sebe hledat novou profesní dráhu. Po návratu do Čech jsem začala pracovat ve školce jako asistentka pedagoga a ujistila se, že práce s dětmi je to, co mě naplňuje a dává mi smysl. Ráda probouzím v dětech jejich přirozenou radost a hravost. V EduArt dětem láskyplným a přirozeným způsobem předávám své zkušenosti s používáním angličtiny v každodenním životě. Rovněž jim ráda přibližuji své koníčky, mezi které patří hudba, pobyt v přírodě, různé druhy pohybu a vztah k sobě a ostatním.
Karolína
Jsem velmi kreativní a ráda se neustále učím novým věcem. Na mé práci se mi líbí, že mohu pomáhat vytvářet bezpečné prostředí, kdemohou být děti samy sebou. Snažím se dětem naslouchat a býtjejich oporou. Vystudovala jsem obchodní akademii, ale hned po škole jsem věděla, že se chci vydat jiným směrem a absolvovala jsem akreditovaný kurz pro asistenty pedagoga. Čtyři roky jsem pracovala na umělecké škole a u toho jsem se účastnila různýchdětských akcí, tanečních kroužků a dalších sportovních aktivit. V této práci jsem se opravdu našla a těším se na další nové zážitky.
Ivana
Jmenuji se Ivana a jsem nadšená lektorka angličtiny a instruktorka pohybových aktivit. Vystudovala jsem magisterský obor učitelství anglického a německého jazyka na Univerzitě Pavla Jozefa Šafárika v Košicích na Slovensku. Už více než 10 let se věnuji práci s dětmi různých věkových kategorií. Vždy mě provázela vášeň pro angličtinu a pohyb. Snažím se dětem předávat své znalosti a dovednosti tak, aby si je oblíbily a pochopily jejich důležitost v každodenním životě. Jsem přesvědčená, že kombinace jazykového vzdělání a pohybu může dětem poskytnout skvělý základ pro jejich budoucnost. Těším se na každou novou výzvu a na možnost předat dětem radost z učení a pohybu.
Světlana
Jmenuji se Svetlana a pocházím z Moldavské republiky. S rodinou jsem se přestěhovala do České republiky v roce 2015. Studovala jsem v Moldávii Vysokou školu pedagogickou a pracovala chvíli jako učitelka na gymnáziu. Jsem matkou 3 dětí a vždy jsem se jim snažila jít příkladem, a dnes mám pocit, že se mi to podařilo. Svůj volný čas věnuji rodině, čtu, a také se ráda procházím v přírodě. Školka EduArt mi dává příležitost potkat zajímavé lidi a zkusit nové věci.
Markéta
Jsem odbornicí s praxí v oblasti školní psychologie a speciální pedagogiky. Pracovala jsem jako psycholožka na základní škole i gymnáziu a mám zkušenosti z působení ve Speciálním pedagogickém centru, kde jsem pracovala i s dětmi předškolního věku. Vystudovala jsem psychologii a speciální pedagogiku na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a úspěšně dokončila i psychoterapeutický výcvik. Kromě konzultací s dětmi a rodiči se věnuji také vzdělávacím aktivitám, krizové intervenci a vedení relaxačních techniky. V případě potřeby jsem připravena pomoci Vám i Vašim dětem při zvládání náročnějších situací.
Andriana
Jmenuji se Andriana a pocházím z Ukrajiny. Se zkušenostmi z pedagogického prostředí a láskou k dětem přináším do role hospodyně naší školky energii, kreativitu a pečlivost. Mým cílem je vytvořit prostředí, kde se děti cítí jako doma a mají možnost objevovat svět prostřednictvím různých aktivit a chutí z celého světa, které ráda připravuji. S láskou a starostlivostí se budu starat o každý detail, aby naše školka byla místem, kam se děti rády vrací a kde se mohou rozvíjet v plném potenciálu.