Skip to content

Školka Praha 9

Praktické informace

  • školka pro děti od 2 do 7 let
  • unikátní prostory a vybavení v nejvyšším standardu
  • otevírací doba od pondělí do pátku 7:30 až 17:30
  • kvalifikovaný tým pedagogů
  • vlastní vzdělávací program Barevný svět
  • podpora a rozvoj silných stránek dětí
  • angličtina běžnou součástí denních aktivit
  • nabídka hudebních, výtvarných a pohybových činností
  • podpora přirozené zvídavosti a radosti z poznávání
Eda čte jesle a školka EduArt

Prostory

Mateřská škola má domov v nádherné moderní budově postavené v roce 2021.

Nabízí velké vzdušné třídy, důmyslně řešený prostor a nadstandardní vybavení. Reaguje na potřeby dětí předškolního věku a je kombinací funkčnosti a mimořádného designu.  

Prostředí školky je bohaté na podněty, ne však jimi přetížené. Prostor je členěn na několik praktických zón a veškeré herní prvky jsou nezávadné a splňují potřebné normy. Školka je vybavena pomůckami, které rozvíjejí rozumové a pohybové dovednosti dětí včetně hrubé a jemné motoriky, i pomůckami Montessori. 

Ceník

Ceny jsou uvedeny za měsíc bez stravného.

Ceník platný od září 2022

Docházka
Půldenní do 13:00 h
Standard do 15:30 h
Komplet do 17:30 h
5 dní/týden
11 500 Kč
13 500 Kč
14 500 Kč
4 dny/týden
10 500 Kč
12 500 Kč
13 500 Kč
3 dny/týden
9 500 Kč
11 500 Kč
12 500 Kč

Stravné

Celodenní stravné 130 Kč/den
Půldenní stravné 110 Kč/den

Lidé

Veronika Matoušková

Veronika

provozní manažerka

Pocházím z velmi aktivní a pečující rodiny, což mě formovalo i profesně. Vystudovala jsem sociální patologii a prevenci a následně sociální pedagogiku na univerzitě v Hradci Králové. Mám pracovní zkušenosti z intervenčních sociálních služeb, kde jsem působila řadu let také na manažerské pozici. Ve svém životě potřebuji dynamiku a kreativitu, což mě přivedlo do prostředí školky EduArt. Řídím se heslem Radost dělat radost a s chutí se pouštím do nových úkolů.

Kateřina Šejnostová

Kateřina

učitelka

Už při studiu předškolní a mimoškolní pedagogiky jsem pracovala v jeslích a chodívala hlídat děti do rodin. Ve státním školství jsem působila celkem 8 let, mám zkušenosti i ze soukromých bilingvních školek či z práce au-pair. Mým cílem je vytvářet dětem bezpečné prostředí, do kterého se budou s radostí a úsměvem vracet. Ráda podporuji jejich individualitu a pomáhám jim budovat pozitivní vztahy k vrstevníkům, okolnímu světu i přírodě.

Nada Rebai

Nada

učitelka

Práci s dětmi různého druhu jsem si vyzkoušela už v mém nízkém věku - od hlídání dětí a výuku cizích jazyků až po organizaci dětských akcí. Tyto zkušenosti jsem získávala především během studia na střední pedagogické škole v Praze. Mezi mé koníčky patří cestování a poznávání nových kultur - i proto jsem se rozhodla odjet do zahraničí jako au-pair. Mou prioritou je přistupovat k dětem individuálně a být součástí jejich světa. Dobře si uvědomuji zodpovědnost, kterou jako učitelka těch nejmenších mám, a proto se snažím v mém oboru stále vzdělávat. Věřím, že jsem se ve školce EduArt našla a že mě práce s dětmi bude naplňovat dlouho.

Markéta Machotková

Markéta

asistentka pedagoga

Když jsem na střední škole objevila svět neslyšících, beznadějně jsem se zamilovala do péče o lidi se smyslovou ztrátou. Tato vášeň mě přivedla z Brna do Hradce Králové, kde jsem úspěšně ukončila tříleté studium tlumočnictví znakového jazyka (ovládám plynně český znakový jazyk) a pedagogické asistentství. Díky tomu jsem objevila novou kulturu, nový jazyk, ale i děti se zcela specifickými potřebami. Práce ve školství a s dětmi mě velmi baví. Svůj volný čas trávím nejčastěji s rodinou či na procházce s pejskem. Věnuji se také vlastním projektům, například focení a natáčení svateb.

Erika Dudegefer

Erika

asistentka pedagoga

Pedagogická činnost mne naplňuje od nepaměti. Baví mě pozorovat dětské pokroky a mám radost z malých i velkých úspěchů mých malých svěřenců. Co se týká mého vzdělání, studovala jsem na fakultě pedagogické Univerzity Karlovy v Praze. S dětmi mám dlouholeté zkušenosti - hlídám děti v rodinách a také jsem pracovala jako organizátorka a učitelka v adaptačních skupinách, ve kterých jsem se starala o děti předškolního věku. Mezi mé záliby patří doučování českého jazyka. Ve volném čase vyhledávám cestování, četbu knih, vzdělávání se v oblasti cizích jazyků a plavání.

IMG_20230424_144607

Jana

učitelka

Vždy jsem měla velmi pozitivní vztah k dětem, jelikož pocházím z učitelské rodiny. Dosud jsem pracovala s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce s nimi mě naučila solidaritě a úctě k životu. Díky ní také vím, jak je důležité zajistit pro sociální a kognitivní rozvoj dětí vhodné podmínky. Vždy dbám na individuální přístup a dítě vnímám jako jedinečnou bytost. Navazuji na již osvojené dovednosti dětí a podporuji jejich silné stránky. Má oblíbená knižní postava Malý princ říká: " Všichni dospělí byli kdysi dětmi, ale málokdo si to opravdu pamatuje." Snažím na to nikdy nezapomenout - vnímat aktuální dětské potřeby a prohlubovat jejich přirozenou touhu po poznávání.

FAB0BBA5-A1B3-4920-8D65-594522DF3A51

Karolína

učitelka

Již od základní školy jsem velice ráda trávila čas s malými dětmi, což mě vedlo ke studiu střední pedagogické školy v Litoměřicích. Od té doby se věnuji práci s dětmi naplno. Působila jsem jako učitelka v mateřské škole a také jako vedoucí na dětských táborech. Mým cílem je dětem vytvořit bezpečné prostředí, ve kterém mohou být sami sebou a rozvíjet se po všech stránkách. Školka má být podle mě místem, kde se děti cítí dobře a kam se těší. Chci jim být zde vždy oporou a své zaměstnání v EduArt vnímám jako poslání.

Světlana Voina

Světlana

hospodyně

Jmenuji se Světlana a pocházím z Moldávie. S rodinou jsem se přestěhovala do České republiky v roce 2015. Studovala jsem v Moldávii Vysokou školu pedagogickou a pracovala chvíli jako učitelka na gymnáziu. Jsem matkou 3 dětí. Vždy jsem se snažila jít jim příkladem a těší mě dobrý pocit, že jsem při jejich výchově uspěla. Svůj volný čas věnuji rodině, čtu a také se ráda procházím v přírodě. Mám radost, že mi školka EduArt dává příležitost potkat zajímavé lidi a zkusit si nové věci.

Image

Aneta

asistentka pedagoga

Práci s dětmi vnímám především jako něco, co člověka nepřestává neustále překvapovat. Obdivuju dětskou vynalézavost, autentické prožívání sebe samého - to si myslím, že nám dospělým už často chybí. Jsou tady a teď a umí to “na jedničku”. Ve svém volném čase dokončuji studium psychologie a arteterapie a do budoucna bych ráda u dětí zůstala jako dětský psycholog.

Tamsin R

Tamsin

učitelka angličtiny

Narodila jsem se v Americe, moje maminka pochází z Čech a tatínek z Velké Británie. Vlastním certifikát TEFL a mám bohaté zkušenosti s výukou angličtiny pro dospělé. Více mě však oslovila práce s dětmi, která mě velmi baví. Je úžasné, jak děti dokáží vnímat svět a být kreativní. Jsem optimistická, přátelská a snažím se k dětem chovat s láskou. Děti pro rozvoj svého potenciálu potřebují podporu, kterou se jim snažím poskytovat. Těším se na spolupráci s dětmi ve školce EduArt a na to, že jim dáme co nejlepší podmínky, v nichž se budou moci učit a poznávat svět. Mé koníčky jsou zejména jóga, tanec, hudba a umění.

WhatsApp Image 2023-08-30 at 11.06.58

Emma

učitelka angličtiny

Jsem nadšená hudebnice - ráda zpívám a hraji na klavír a ukulele. Od dětství se také věnuji divadlu a angličtině, kterou jsem zúročila na praktické stáži v londýnské mateřské škole, kde jsem načerpala spoustu inspirace. Veškeré pedagogické zkušenosti a znalosti jsem nasbírala při studiu oboru Učitelství pro MŠ na ZČU v Plzni, které jsem úspěšně zakončila na jaře 2023. Ráda bych časem ve studiu pokračovala a rozšířila si aprobaci o speciální pedagogiku nebo logopedii. Je pro mě velice důležité, aby se děti v mé třídě cítily bezpečně a věděly, že je mám ráda takové, jaké jsou. Proto ve své praxi používám metody efektivní komunikace a velmi blízký mi je respektující přístup. Děti jsou na našem světě sice krátce, to ovšem neznamená, že s nimi nebudeme jednat s respektem, úctou a láskou. Jsou koneckonců naše budoucnost, takže záleží jen na nás, jaké hodnoty jim předáme.

WhatsApp Image 2023-08-30 at 11.11.24

Kateřina Sofie

učitelka angličtiny

Vystudovala jsem konzervatoř, a ačkoliv je pro mě klavír velkou součástí mého života, největší radost mi přináší práce s dětmi. Vidím v ní smysl a je pro mě moc důležité, aby se děti se mnou cítily přijímané takové, jaké jsou. Velmi nápomocné pro mě byly hodiny pedagogiky na univerzitě, kde jsem si uvědomila, jak chci učit. Ráda propojuji vědomosti načerpané během studia hudby a angličtiny a hravou formou se je snažím předávat. Mám hodně koníčků, poslední dobou je to především violoncello, francouzština a psychologie.

Vendula H

Vendula

učitelka

Když jsem studovala střední zdravotnickou školu, hlídala jsem děti známým a v rodinách. Hlídání dětí a příprava programu pro ně mě natolik nadchla, že jsem se vydala cestou předškolní a mimoškolní pedagogiky, kterou jsem vystudovala, a v tomto oboru se opravdu našla. Být s dětmi neberu jako pouhou práci, ale jako poslání. Podílet se na formování osobností dětí, které jsou naší budoucností, je pro mě velká čest a přistupuji k tomu s velkou zodpovědností a láskou. Myslím si, že když člověk dělá to, co ho baví a co má rád, dělá to lépe.

Radka B

Radka

učitelka

Předškolní pedagogiku jsem studovala na střední pedagogické škole a následně na magisterském programu pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Během svého studia jsem pracovala jako au-pair u dětí od tří měsíců. Díky tomu mám praktické zkušenosti s dětmi již od jejich raného dětství. Po devíti letech působení v soukromé i státní sféře jsem svou profesi v pedagogice obohatila studiem školského managementu, taktéž na Univerzitě Karlově. Na práci s dětmi oceňuji především jejich spontánní a upřímný vztah, který není založen na předsudcích. Neustále mě učí žít přítomným okamžikem. Při své práci hledám cestu nejen k dětem, ale také k rodičům. Zakládám si na užší spolupráci s nimi a snažím se přizpůsobit jejich rozmanitostem a temperamentu.

Aneta T (1)

Aneta

učitelka

Práce pedagoga je mým životním posláním a našla jsem v ní sama sebe. Pracovat s dětmi je krásné a zároveň zodpovědné hlavně proto, že jako učitelka ve spolupráci s rodiči pomáhám rozvíjet individualitu a osobnost dítěte. Vystudovala jsem střední pedagogickou školu - obor předškolní a mimoškolní pedagogika a 4 roky jsem pracovala jako vychovatelka ve školní družině. Ve volném čase ráda kreativně vytvářím, maluji, hraji na kytaru, učím se na piano, zpívám a trávím čas se svou rodinou nejlépe v přírodě. Jsem maminka dvou malých dětí a neustále na sobě musím pracovat a učit se, jelikož děti jsou naším zrcadlem. Prvních šest let života je zásadní pro vývoj dítěte, a proto bych ráda poskytla dětem v MŠ Eduart podnětné a láskyplné prostředí, kde se budou cítit v bezpečí a kam se budou rády vracet. Odměnou mi bude jejich úsměv na tváři a objetí, které mě zahřeje u srdíčka a bude mě naplňovat pozitivní energií.

Markéta H

Markéta

učitelka

O děti jsem se ráda starala odjakživa. Při každé rodinné události jsem zaujala post chůvy a opatrovávala mladší bratrance a sestřenice. Proto po absolvování gymnázia byla volba dalšího studia zcela jasná, a to obor učitelství pro mateřské školy na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Po studiu jsem pracovala v česko - anglické školce a jako chůva ve Španělsku a v Praze. Při práci s dětmi je pro mě nejdůležitější vytvořit bezpečné, láskyplné prostředí, aby se děti cítily dobře a do školky se těšily. Mezi mé největší koníčky patří cestování, čas strávený s rodinou a také protože pocházím z Krkonoš, každý víkend nejraději trávím na lyžích, běžkách, na kole, a nebo s košíkem plným hub v lese.

Bohdana P (1)

Bohdana

asistentka pedagoga

K pedagogické činnosti mě přivedla má láska k dětem a vidina smysluplnosti této práce. Práce s dětmi je pro mě naplňující, protože dětská radost a dětské srdíčko je to nejupřímnější. Před mým příchodem do Prahy jsem pracovala na základní škole v Plzni jako asistentka pedagoga a vychovatelka ve školní družině a také jako vedoucí na dětských táborech. Co se týče mého vzdělání, studovala jsem obor sociální práce a sociální pedagogika na vyšší odborné škole v Domažlicích. Ve svém volném čase si rozšiřuji své vědomosti v oboru nutriční terapie a sportu.

Tereza T

Tereza

učitelka

Pro vysokoškolské studium předškolní pedagogiky na Univerzitě Karlově jsem se rozhodla poté, co jsem začala pomáhat s výukou v mateřské škole a moc mě to bavilo. Navíc už několik let působím jako taneční lektorka, tak mi asi vždycky bylo předurčeno být učitelkou. Dělá mi radost ukazovat dětem, a i svým tanečním studentům, co všechno mohou dokázat, když budou chtít. Když nejsem ve školce nebo na tanečním sále, čtu si, učím se cizím jazykům, ráda cestuji a poznávám svět.

WhatsApp Image 2023-09-15 at 14.12.50

Jana

učitelka

Kladný vztah k dětem mám od svého útlého věku a vždy jsem se přirozeně viděla v roli paní učitelky. Nejvíce mne na této práci naplňuje vymýšlet nejrůznější kreativní aktivity, např. ráda zapojuji děti do výtvarných činností a přibližuji jim výtvarné umění. Působila jsem v mateřské škole a v adaptačních skupinách a získala jsem zkušenosti i se začleňování dětí-cizinců do prostředí s odlišným jazykem. Disponuji zdravotním vzděláním a mám zkušenosti z dětské chirurgie a traumatologie. Ráda plavu, cestuji, maluji, tancuji, zpívám. Cítím se šťastná, když jsou děti šťastné a jejich rodiče spokojené.

WhatsApp Image 2023-05-19 at 10.35.55

Lucie

administrativní asistentka

I přesto, že nemám vystudovaný pedagogický obor, péči o děti se věnuji již od útlého věku. Ať už to byli moji malí bráškové nebo svěřenkyně na aerobiku, vždy mě bavilo pohybovat se mezi nimi a naslouchat jim. Tento směr podpořilo i narození dcerky, po němž jsem si uvědomila, že bych se ráda věnovala dětem i z pracovního hlediska. A tak mě vítr zavál do školky EduArt na pozici v administrativě. Z minulých profesí jsem se naučila, že zařídit cokoliv není nemožné a jsem připravena s tímto nasazením pracovat i pro naše děti.

Clipboard01

Andrea

logopedka

Již na pedagogickém lyceu jsem si uvědomila, že mě baví hledat cesty k řešení obtíží ve vzdělávání a objevování způsobů, jak jednotlivým žákům vytvořit „vzdělávání na míru“. Také mě vždy zajímala mezilidská komunikace. Proto jsem začala studovat speciální pedagogiku a logopedii. I malé krůčky ve vývoji komunikace u dětí správným směrem jsou pro mě odměnou za mou práci. Těším se na vzájemnou komunikaci s dětmi v EduArtu a sdílení radosti z našich pokroků.